Met een goede huisstijl kan de juiste doelgroep worden getriggerd en hiermee creëert u vertrouwen. Een huisstijl bestaat vooral uit visuele elementen van je bedrijf. Denk hierbij aan logo, briefpapier, visitekaartje, enveloppen, folders, cadeaubon, prijskaarten, bedankkaartjes enz..
Logo
Een logo is het visuele kenmerk van je bedrijf, daarom is het belangrijk dat jouw logo ook jouw bedrijf of merk weerspiegeld. Dat betekent niet dat een fotograaf persé een fototoestel als logo moet hebben. Het moet bij de sfeer en de feeling van jouw bedrijf passen.
Visitekaartje
Visitekaartjes heb je in alle soorten en maten. De opties zijn eindeloos en je kan variëren in bijvoorbeeld papiersoort, afwerking, ontwerp. Het visitekaartje blijft belangrijk om mee te geven aan potentiële klanten of relaties. Daarom moet het visitekaartje ook dezelfde uitstraling hebben als de rest van jouw huisstijl.
Briefpapier
Ook het ontwerp van jouw briefpapier moet aansluiten bij jouw huisstijl. Briefpapier wordt voornamelijk gebruikt bij facturen, offertes of berichten per post. Ik regelmatig de vraag of ik briefpapier in vorm van een Word-template kan ontwerpen. Dit is mogelijk, alleen dat hangt van een aantal aspecten af. Neem vooral contact op om naar de mogelijkheden te vragen.
Catalogus
Ben jij benieuwd naar de andere mogelijkheden? Vraag dan onze catalogus aan waarin verschillende mogelijkheden en opties worden getoond. Hier vind je ook de prijzen.